ייעוץ ושירות לקוחות: 03-9022933 \ 054-4959846
מדיניות החזרות וביטול עסקה
אנחנו רוצים שתהיו מאושרים עם המוצרים שרכשתם, אבל אם מסיבה כלשהי אתם צריכים להחזיר מוצר אנחנו כאן לעזור לכם בזה.
כמו אתרי הסחר הגדולים בעולם אנחנו בבמביט ערבים לעסקה שלכם. בכל מקרה, כספכם תמיד מובטח, בין אם לא קיבלתם את המוצר ובין אם התחרטתם ואתם רוצים להחזיר או להחליף אותו מכל סיבה. כל זאת ללא דמי ביטול, עמלות או שאלות.
אנו פועלים בהתאם למדיניות ההחזרים במסגרת 14 ימים מיום קבלת המוצר על פי חוק הגנת הצרכן.
מהם התנאים להחזרת המוצר?
-
על המוצר להיות חדש ושלם על כל חלקיו
-
על המוצר להיות באריזתו המקורית כולל האריזות וחלקי הפנים של האריזות, קטלוגים, דיסקים, ספרי הדרכה וכד׳.
-
ניכר שלא נעשה בו כל שימוש
מהן הדרכים בהן ניתן להחזיר מוצרים?
-
החזרת המוצרים למחסן שלנו בתל אביב בתיאום מראש
-
ניתן לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית וטופס המתאר את בקשת הביטול
מהן אפשרויות ההחזר?
-
ניתן לבחור בין החלפת המוצר לאחר או החזר עבור הסכום המלא של הפריטים שרכשתם.
מה שיטת החזר?
ההחזר יונפק לאותו כרטיס אשראי, שובר מתנה, או צורה אחרת של תשלום שהיה בשימוש בעת ביצוע העסקה המקורית. כספכם יוחזר לכם במלואו, למעט דמי המשלוח, במידה והמוצר נשלח אליכם.
מה לא ניתן להחזיר?
-
מוצרים בהזמנה מיוחדת
-
פטפונים
-
כבלים שנחתכו לפי מידה
-
נגני אודיו ניידים
איך ניתן לדעת שקיבלתם את ההחזרה שלי?
אנו ניצור אתך קשר בטלפון או במייל כדי לאשר את הגעת המוצר ונעדכן אותך על תהליך ההחזר והזיכוי. לבירורים ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות:
054-4959846
sales@zurtrade.co.il
כמה זמן לוקח לעבד את תהליך ההחזרה?
לאחר שהחבילה שלך תתקבל, לוקח לנו בד״כ עד שני ימי עבודה כדי לבצע את ההחזר.